Jak zamawiać w Therascience?
Jak zamawiać w Therascience?
Proces zamawiania
1. Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem sklepu internetowego www.therascience.pl.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne złożenie zamówienia w sklepie internetowym lub telefonicznie oraz wpłacenie należnej kwoty na konto bankowe sprzedawcy. UWAGA, zamówienia nieopłacone w przeciągu 5 dni będą anulowane.
Numer konta ING PL81 1050 1025 1000 0091 4232 4582
3. Wysyłka produktów zostaje zrealizowana w chwili otrzymania należnych środków za zamówienie na konto Therascience Polska lub po otrzymaniu przez sprzedawcę potwierdzenia dokonania przelewu przez kupującego.
4. W celu zamówienia produktu przez sklep internetowy Therascience Polska należy wejść na stronę internetową www.therascience.pl, a następnie dokonać wyboru produktu dostępnego w sklepie i złożyć zamówienie oraz dokonać płatności w systemie imoje, Blik, PayU lub przelewem na konto.
5. Produkty można również zamówić: przy pomocy poczty elektronicznej, wysyłając e-mail na adres biuro@therapolska.pl, dzwoniąc na numer 533 296 346 od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00.
6. W celu realizacji zamówienia, klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających jego realizację, tj. imienia i nazwiska, adresu do wysyłki (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail.
7. Zamówienie może zostać dostarczone przez sprzedawcę jedynie pod wskazany przez klienta adres, znajdujący się na terenie Polski.
8. W przypadku nie podania wszystkich danych i braku kontaktu z klientem, zamówienie nie będzie zrealizowane.
9. Rezygnacja z realizacji lub modyfikacja zamówienia, jest możliwa do momentu wysyłki towaru.
10. Zamówienie zostanie zrealizowane, pod warunkiem, że zamówione produkty będą dostępne. W przypadku niedostępności danego produktu, klient zostanie niezwłocznie poinformowany. W tym momencie klient może zamienić brakujący produkt na inny dostępny w sklepie lub wstrzymać zamówienie do czasu pojawienia się brakującego produktu. W przypadku rezygnacji z zamówienia, klient otrzyma niezwłocznie zwrot uiszczonych przez siebie opłat.