Jak zamawiać?

Proces zamawiania

1. Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem sklepu internetowego www.therascience.pl.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne złożenie zamówienia w sklepie internetowym lub telefonicznie oraz wpłacenie należnej kwoty na konto bankowe sprzedawcy. UWAGA, zamówienia nieopłacone w przeciągu 5 dni będą anulowane.

Numer konta ING PL81 1050 1025 1000 0091 4232 4582

3. Wysyłka produktów zostaje zrealizowana w chwili otrzymania należnych środków za zamówienie na konto Therascience Polska lub po otrzymaniu przez sprzedawcę potwierdzenia dokonania przelewu przez kupującego.

4. W celu zamówienia produktu przez sklep internetowy Therascience Polska należy wejść na stronę internetową www.therascience.pl, a następnie dokonać wyboru produktu dostępnego w sklepie i złożyć zamówienie oraz dokonać płatności w systemie PAYU lub przelewem na konto.

5. Produkty można również zamówić: przy pomocy poczty elektronicznej, wysyłając e-mail na adres sklep@therapolska.pl, dzwoniąc na numer 533 296 346 od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00.

6. W celu realizacji zamówienia, klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających jego realizację, tj. imienia i nazwiska, adresu do wysyłki (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail.

7. Zamówienie może zostać dostarczone przez sprzedawcę jedynie pod wskazany przez klienta adres, znajdujący się na terenie Polski.

8. W przypadku nie podania wszystkich danych i braku kontaktu z klientem, zamówienie nie będzie zrealizowane.

9. Rezygnacja z realizacji lub modyfikacja zamówienia, jest możliwa do momentu wysyłki towaru.

10. Zamówienie zostanie zrealizowane, pod warunkiem, że zamówione produkty będą dostępne. W przypadku niedostępności danego produktu, klient zostanie niezwłocznie poinformowany. W tym momencie klient może zamienić brakujący produkt na inny dostępny w sklepie lub wstrzymać zamówienie do czasu pojawienia się brakującego produktu. W przypadku rezygnacji z zamówienia, klient otrzyma niezwłocznie zwrot uiszczonych przez siebie opłat.

11. Możliwy jest obiór zamówienia w sklepie stacjonarnym na ul. Siennej 72 lok.16. UWAGA! Zamówienie czeka na odbiór do 3 dni roboczych. Po tym terminie nieopłacone i nieodebrane zamówienie zostaje anulowane.