Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

Podaj sume z obrazka

Nasze produkty

LIGNAFORM
Żywność niskokaloryczna
PHYSIOMANCE
Suplementy diety

Nasz zespół





Jak zamawiać?


Proces zamawiania

Produkty z gamy Lignaform sprzedawane są w pudełkach. Każde opakowanie zawiera 5 torebek tego samego smaku. Suplementy diety sprzedajemy w specjalnych opakowaniach, chroniących je przed światłem.

 

1. Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem sklepu internetowego THERA POLSKA.


2. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne złożenie zamówienia w sklepie internetowym lub telefonicznie oraz wpłacenie należnej kwoty na konto bankowe sprzedawcy. UWAGA, zamówienia nieopłacone w przeciągu 5 dni będą anulowane.

Numer konta  ING 81 1050 1025 1000 0091 4232 4582


3. W przypadku niektórych produktów Lignaform, warunkiem realizacji zamówienia jest dostarczenie sprzedawcy zaświadczenia o braku przeciwwskazań do ich stosowania, wydanego przez lekarza upoważnionego do przepisywania metody Lignaform. Zaświadczenie należy przesłać listownie na adres Thera Polska Sp. z o.o., ul. Sienna 72 lok. 16, 00-833 Warszawa, w wiadomości e-mail na adres biuro@therapolska.pl. W przypadku produktów Physiomance, zaświadczenie to nie jest wymagane.


4. Wysyłka produktów zostaje zrealizowana w chwili otrzymania należnych środków za zamówienie na konto Thera Polska lub po otrzymaniu przez sprzedawcę potwierdzenia dokonania przelewu przez kupującego.


5. W celu zamówienia produktu przez sklep internetowy THERA POLSKA należy wejść na stronę internetową www.therapolska.pl, a następnie dokonać wyboru produktu dostępnego w sklepie i złożyć  zamówienie oraz dokonać płatności w systemie PAYU lub przelewem na konto.


6. Produkty można również zamówić:

 

7. W celu realizacji zamówienia, klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających jego realizację, tj. imienia i nazwiska, adresu do wysyłki (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail.


8. Zamówienie może zostać dostarczone przez sprzedawcę jedynie pod wskazany przez klienta adres, znajdujący się na terenie Polski.


9. W przypadku nie podania wszystkich danych i braku kontaktu z klientem, zamówienie nie będzie zrealizowane.


10. Rezygnacja z realizacji lub modyfikacja zamówienia, jest możliwa do momentu wysyłki towaru.


11. Zamówienie zostanie zrealizowane, pod warunkiem, że zamówione produkty będą dostępne. W przypadku niedostępności danego produktu, klient zostanie niezwłocznie poinformowany. W tym momencie klient może zamienić brakujący produkt na inny dostępny w sklepie lub wstrzymać zamówienie do czasu pojawienia się brakującego produktu. W przypadku rezygnacji z zamówienia, klient otrzyma niezwłocznie zwrot uiszczonych przez siebie opłat.


12. Możliwy jest obiór zamówienia w sklepie stacjonarnym na ul. Siennej 72 lok.16. UWAGA! Zamówienie czeka na odbiór do 3 dni roboczych. Po tym terminie nieopłacone i nieodebrane zamówienie zostaje anulowane.

Projekt i realizacja: Strony internetowe CubeMatic